HTML

Robi naplója

Maglódi életünk, örömeink, bánataink, dilemmáink szigorúan csak érdeklődőknek.

Címkék

Utolsó kommentek

  • Eszty78: Szia Robi! Fel a fejjel a cica ügyben! lehet szelidebbek lennének, ha a lakásba is lehetne bejárá... (2009.01.30. 15:41) kutya-macska-barátság
  • Fruzsa_Tamás: Helló Robi, talán a következő cikk segít a macskák megszelidítésében: Ha a kertünkbe téved egy ma... (2009.01.27. 23:13) kutya-macska-barátság
  • korbely: Robikám, köszönöm, hogy megemlítettél, én is nosztalgival tekintek a jó kis múltbéli muppet show-k... (2008.12.08. 12:32) no Ars poetica
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Eszty78: Szia Robi! Fel a fejjel a cica ügyben! lehet szelidebbek lennének, ha a lakásba is lehetne bejárá... (2009.01.30. 15:41) kutya-macska-barátság
  • korbely: Robikám, köszönöm, hogy megemlítettél, én is nosztalgival tekintek a jó kis múltbéli muppet show-k... (2008.12.08. 12:32) no Ars poetica

2008.12.15. 20:57 gulr

Maglódi sundám-bundám

 Nagy volt a lelkesedés, még nagyobb a csalódás: Hiába kerestünk és találtunk autóval egy órán át szombat délután nyitva tartó postát, nem sikerült Reni pályázata. Ma rákérdezett az igazgatónál telefonon, hogy beérkezett-e az anyag. Bár a kiírás szerint ma még befogadták és az iskola vezére meg is erősítette ezt, mellette még jól ki is röhögte, hogy ők már november 24-én lezárták az egészet és "meg is van az emberük". Gusztustalan uram-bátyám demokrácia, bár hazudnék, ha meglepődtem volna. A legfájóbb az, hogy Reni nagyon beleélte magát, testhez álló feladat lett volna, de ez van. Én titkon sejtettem ezt az egészet, máshol is hallottam már ilyet, de nem akartam kedvét venni.

Folytatjuk az álláskeresést, nem nagy kedvvel, de ugyan ki is csinálja ezt kedvvel?? A tanácsom Reninek az volt: fel a páncélt és minden gátlás nélkül pályázni, ahol csak szikrányi is a remény.l 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gulr.blog.hu/api/trackback/id/tr34824953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása